tiistai 30. elokuuta 2016

Storrington 22.8.2016

Matka Midhurstista jatkui kohti toista pikkukylää (yllätys yllätys) ja tämä värikäs ja suloinen paikka oli nimeltään Storrington. Kukkia oli siellä täällä pikkuisten putiikkien ympärillä ja yläpuolella. Suloisia kahviloita ja jälleen kerran aivan ihania taloja! Matka tuonne pieneen hiljaiseen kylään ei ollut kuitenkaan aivan mutkaton.

Matkalla jäin nimittäin bussista aivan liian aikaisin pois eikä minulla ollut mitään hajua mihin päin lähteä. Edessä oli monta risteystä, mutta ei ketään keltä kysyä neuvoa. Olin kirjaimellisesti keskellä metsätietä ilman minkäänlaista käsitystä siitä, missä päin Storrington oli. Koitin katsoa puhelimesta google mapsin avulla sijaintiani, mutta tietenkään sovellus ei juuri silloin tahtonut toimia ollenkaan. Lähdin siis kävelemään mitä luulin oikeaksi tieksi ja pian oikealla näkyi aivan upea kukkaistutus. Jäin kuvailemaan kukkia vähäksi aikaa ja olin siinä hetkessä jopa onnellinen eksymisestä. Pian ohi käveli vanha rouva jolta sain kysytyksi oikeaa suuntaa. Jouduin kävelemään hyvän tovin mutkikasta tietä, mutta pian vastassa oli kyltti ja pieni Storringtonin kylä.













2 kommenttia:

  1. Ihanan näköistä jälleen! Mun englannissa asuva kaveri yrittää keksiä meille aina jotain tekemistä kun käyn kylässä eikä sillä meinaa mennä jakeluun että mä mieluusti kiertäisin läpi ihan vaan lähikyliä ja että mulle ne on ihan yhtä mahtava kokemus siinä missä kuuluisatkin paikat :D

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköistä jälleen! Mun englannissa asuva kaveri yrittää keksiä meille aina jotain tekemistä kun käyn kylässä eikä sillä meinaa mennä jakeluun että mä mieluusti kiertäisin läpi ihan vaan lähikyliä ja että mulle ne on ihan yhtä mahtava kokemus siinä missä kuuluisatkin paikat :D

    VastaaPoista